دل نوشته های مجید اسکندری دشت بزرگ

دل نوشته های مجید اسکندری دشت بزرگ

این وبلاگ حاوی اشعار-تصاویر -داستانها ی واقعی می باشد.
دل نوشته های مجید اسکندری دشت بزرگ

دل نوشته های مجید اسکندری دشت بزرگ

این وبلاگ حاوی اشعار-تصاویر -داستانها ی واقعی می باشد.

به نام نامی یارم

  به نام نامی یاری که من دارم            همـیشه  دوسـتـت  دارم

تـو  یـی  هـمـیشه  غـمــخو ا رم            تـو یـی مـحـرم و هـمرازم

نــو ا زش   کــن  مــرا   ای  یــار           کـه مـن  تـنهایم  ای  یـارم  

عــــزیــــزم     رو زگـــار   رو ز ی            مـرا  از شاخه خواهد چید

بـیـا  هـمـراه   شــویـم   بـا هـم            کـه فردایی نـخو ا هم دید

از ایـن  عمری  کـه  مـن   دارم          فـقـط   یـک     ارزو    دارم 

نگهداری  کنی  از سایـه  سارم          همان  الاله های  یـادگـارم

            

نظرات 1 + ارسال نظر
ستار یکشنبه 27 بهمن 1398 ساعت 10:44 http://saber1354

سلام و درودها
بر شما جناب اسکندری عزیز
خوشحالم که هستی و می نویسی .
بسرایید به مهر

سلام.خوش امدی لطف کردی.امیدوارم که همیشه سلامت وموفق باشید.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.