دل نوشته های مجید اسکندری دشت بزرگ

دل نوشته های مجید اسکندری دشت بزرگ

این وبلاگ حاوی اشعار-تصاویر -داستانها ی واقعی می باشد.
دل نوشته های مجید اسکندری دشت بزرگ

دل نوشته های مجید اسکندری دشت بزرگ

این وبلاگ حاوی اشعار-تصاویر -داستانها ی واقعی می باشد.

ای شادی رفته از دلم زود بیا

ای شـادی رفـتـه از دلــم زود بیا      غمـگیـنـم و داروی دلــم زود بیا

رنجور پریشانم و دررنج وعذاب     نـالان و گــرفـتـار دلـم  زود بیا

بی تاب وتوانم دراین دیرزمانه       مهجور زمان است دلم زود بیا

بـر مـا مپسند هجـر و غـریبی      کس غم نرهانـد ز دلم زود بیا

پاییز و زمستان نخواهم هرگز       محتاج بهار است دلـم زود بیا

دربند کـدام جور زمانی گرفتار       بـرخیز بـرهان رنج دلم زود بیا

جـان جـانـان بیـا جـان و تـنـم       بیـنایی چشمان و دلم زود بیا 

                                                                                       

                   مجید اسکندری/ 1396/4/25