دل نوشته های مجید اسکندری دشت بزرگ

دل نوشته های مجید اسکندری دشت بزرگ

این وبلاگ حاوی اشعار-تصاویر -داستانها ی واقعی می باشد.
دل نوشته های مجید اسکندری دشت بزرگ

دل نوشته های مجید اسکندری دشت بزرگ

این وبلاگ حاوی اشعار-تصاویر -داستانها ی واقعی می باشد.

عمر و ز ند گی

جنگ و پیکار  می کنم  در  زندگی         تا  بد ست    ارم   ر سو م    بند گی
قو ت   ر و ز  و  لحظهء  ارام  شب          جا یگا ه   و  احتیاج  و قت  نارام   تب
د ر   تدارک   ا ز   بر ا ی   یا و ر ی         هم  نشینی  مهر با ن   و    د ا و ر ی
جاودان  باشد  و  خرسند از  زمان         می نو یسم   شاعرانه   ا ین   ر ما ن
بامن همراهی  بودی  در  لحظات          سهم  ا و  بیشتر بودی  د ر  مشکلات
بامشقت میگذشت سالهای عمر          و ه   چه سختی  بود  ان روزهای عمر
شرمسار از  همسرم  همراز  من          ا ن     یگا نه     همد م    فر نا ز    من
حاصل تزویج  ایند همدست  نیک           یک پسر  دوردانه  و  جفتی دخت نیک
هفت سال عمر من اندک گذشت          ا ن  یکی   نوزاد   حا ل  کودک   گشت
هفت دیگر نیز  این  منوال گذشت          ا ن  جوانی  عمر من  هر  سال گذشت
کودک   دیروز   اینک   شد   جوان          موی مشکینم سفید وروزگارم شدخزان
از خداوند  شاکرم   چو ن  بندگی          عمر  خو د   د ا د م  به  پا ی   ز ند گی