دل نوشته های مجید اسکندری دشت بزرگ

دل نوشته های مجید اسکندری دشت بزرگ

این وبلاگ حاوی اشعار-تصاویر -داستانها ی واقعی می باشد.
دل نوشته های مجید اسکندری دشت بزرگ

دل نوشته های مجید اسکندری دشت بزرگ

این وبلاگ حاوی اشعار-تصاویر -داستانها ی واقعی می باشد.

یا د سا لها ی رشادت زنده باد ./

                      یاد سالهای رشادت زنده  باد   

می فـرستم مـن درود بیـکران      بـر شهیدان  عـزیــز  خاکـمـان
ان شهیدان دلـیــر  شهـرمـان      بهتـریـن گـلهـای پـاک خاکمـان                             
یـاد ان سـرو قـامـتـان جـاودان      یـاد گـلهـا ی  جــوان دشتمـان       
یـاد جنگ و یـاد دفـاع از وطـن      یـاد  جبـهـه  سنـگر رزم  وطـن            
یـادتـوپ وموشک و شور وطن      درجدال با ترکش و گوشت بدن           
یـاد کـردستـان و ایـلام  غیـور      یـاد کــرمـانـشاه و مهـران صبور       
یـاد سوسنگرد ودزفول شجاع      یـاد ان  رزمـنـدگـان  وقـت وداع                            
یـاد خـرمـشهر و کارو ن  روان      می دهـد فــرمـان حـصر ابـادان
یـاد فـرمـان امـام در وقت رزم       شور میـدان نبـرد در وقت عـزم  
جبهه ها لبریـزازاحساس بـود      در دل دشمن پـراز وسواس بـود
جـان مـن ارزانـی خـاک وطـن      زنـــده باشنـد ایـن جوانـان وطن      
هـرچه دارم من فـدای میهنم      مـی شـوم  قــربـان راه مـیهنم      
افتخارم قطـره ای ازاب فـارس      می کنم د نیـا نثارخاک فـارس  
خاک من ایـران من پاینده بـاد      یـاد یـاران  شهیـدم  زنـد ه بـاد  
فکر من پیوسته  در یـاد وطن      یـاد فــرزنــدان  مـعـصـوم  وطن   
یـاد دوران  رشادت زنــده بـاد      یـاد مـردان  شهـادت زنـده  بـاد  


                  نثارخون شهیدان صلوات      
    
             مجید اسکند ری تا ریخ 92/3/29

پد ر نبو د نت چه سخت ا ست./ تقدیم به دوست عزیزم...



کا ش   بو د ی   همسفر   تا   ا نتها          بی تو  د شو ا ر ا ست  سفر ای  ناخد ا
ا ز  پد ر  گو یم  که ا و  د لد ا ر   بو د          هر چه  سختی بو د  همه همو ا ر  بو د
د ر کنارم  روز  و شب بی تا ب  بو د          غا فل ا ز  ا و  چشم من د ر خو ا ب بو د
تا  شد م  بید ا ر  و   مشتا ق   پد ر          ا و  به خو ا ب و چهر ه ا ش د ر قاب بو د
با  عز یز ا ن  مهر با ن  بو د ی   پد ر          چو ن   چر ا غی   ر هنما   بو د ی   پد ر
خانهء ما بی تو تا ریک است و سر د          ا ین چه  تقد یری  ا ست با ما د ر  نبر د
کی  تو ا نیم  د ر  غم   هجر ا ن   تو          بی  تو   ز یستن   د ر  غر و ب  یا د   تو 
کس  نبیند   خند ه   بر   لبها ی  من          بی تو  غمگین  ا ست  د ل تنها ی  من
سهل ا ست اگر بمیرم زغم هجرا نت          سخت  است  غم  ند ید ن  رخسا ر ت 
                                                                                      
                             مجید ا سکند ر ی./  تا ریخ 92/3/15