دل نوشته های مجید اسکندری دشت بزرگ

دل نوشته های مجید اسکندری دشت بزرگ

این وبلاگ حاوی اشعار-تصاویر -داستانها ی واقعی می باشد.
دل نوشته های مجید اسکندری دشت بزرگ

دل نوشته های مجید اسکندری دشت بزرگ

این وبلاگ حاوی اشعار-تصاویر -داستانها ی واقعی می باشد.

باورت بشه من دوستت دارم

مـن  مسافـرم   در  راه  د ر ا ز       تــو  کعبه  و  مـن  در راه  حجاز
مـن  عابـر  راه  تـو  درخت  دور      من خسته راه تـو سخت و صبور
مـن  غریب  شهر قـربـانی دهر      مهمان  تـو ام  ا ی  بـانـی شهر
عمرمن گذشت جون فصل بهار      در  بنـد تـوام   بی  بنـد  و مهـار
تـو  سبزه  بهار در  افتاب  و نور      مـن کـویـر خشک در سـراب دور
در  بهار  عشق  فریاد می زنم       از شوق تـو جان بـربـاد می زنم
من وصل تـو را ازخدا می خوام       هم کشتی و هم ناخدا میخوام
حال  من  ببین  بـا  کام  خراب       مـن  خراب  می تـو جام شـراب
ا ند یشهء   من   یا د ا و ر  تـو       ا سر ا ر   د لم  د ر   بـا و ر  تـو    
من  ا مد ه ا م  در  سرای  تـو       باورت   بشه  جان  فـد ا ی  تـو
ا ر ا م   د لم   کو   و فا ی  تـو       من  نـد یـد ه ام جزه  جفای تـو
                                                                                    
                        مجید اسکندری  17 /10 / 1390