دل نوشته های مجید اسکندری دشت بزرگ

دل نوشته های مجید اسکندری دشت بزرگ

این وبلاگ حاوی اشعار-تصاویر -داستانها ی واقعی می باشد.
دل نوشته های مجید اسکندری دشت بزرگ

دل نوشته های مجید اسکندری دشت بزرگ

این وبلاگ حاوی اشعار-تصاویر -داستانها ی واقعی می باشد.

تقد یم به ما د ر ا ن شهد ا ی گمنا م ./


ا مــد م من از فـرا سو ی زمـان       ا مــدم ا ز سر ز مین  بی نشان

ا مــد م من بـا هزا ر ا ن افتـخار      ا مــدم تـا بـو  کنـم  د ستان یـار

مـادرم  غصه  نـخو ر من ا مـدم       ا مـدم بـا ز تـا تـو بـاشی همدمم  

ا مـد م ا ز جبهه. امـا بی پـلاک      هر نشانی داشتم افتاد بـه خاک

یک نشان داریـم ایـنک هـرجوان      تقـدیـم تـو بـاد مشتی استخوان

مـا معما ییـم د ر جا یی  نهـا ن      استخوانیم بی پـلاک وبی نشان

هرشهیدی بـود بی نـام ونشان      رو  زیـارت  کـن  ان  جا  و  مـکان

من  کنـارت  خفتـه ام در انتـظار      تـا بـیـایی  مـادرم  ای یـا د گـا ر

سالهـا در خاک غربـت  بـوده ام      درد  دل کـن در فـراغت بـوده ام

خفتـه ا م  مـا د ر . دارم  ا ر ز و      تـو  بـیـا بـاز کـن بـا  مـن  گفتگو

              نثار خون شهدا  صلوات                                                                           

  مجید اسکندری تاریخ   21 /3 /1393                             

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.